roni | Dátum: Szombat, 2011-09-10, 10:22 AM | Üzenet # 1 |
 V.I.P
Csoport: Tulajdonos
Üzenetek: 20
Állapot: Offline
| Letöltés: letoltes Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Ellenőrzés:Helyes! Megjegyzés: THX Ellenőrizte:Rendszer
Imdb link
Telepítés:
1. Az archives mappában található .rip formátumú fájlokat kicsomagolod egy megadott mappába. 2. Elindítod, játszol.
(Frissített nyelvi patchel /CSAK angol/, tehát semmi féle fennakadás nem lehet )
Minimális gépigény:
CPU: 2200 MHz-es PIV vagy AMD
RAM: 512MB RAM
VGA: 128 MB-os VGA, Shader 2.0
HDD: 6GB
Leírás:
A C&C3 sztorija 2047 körül indul - pár év viszonylagos nyugalomban telt el a két főerő között, miután Kane eltűnt a színről. Eközben a világban káosz uralkodik, a tibérium megfertőzte a bolygót, kialakultak a zónák, ezért a GDI a fertőtlenítésre koncentrál. Miután a másik oldal szilárdan hisz egy ősi próféciában, mely a kristály és Kane kapcsolatáról szól, ezt a törekvést egyre morcosabban nézi - végül egy rút tavaszi napon nukleáris rakétával megsemmisítik a GDI űrállomását, a központi vezérlőként funkcionáló Philadelphiát, fedélzetén a teljes vezérkarral és politikai elittel, majd globális támadást intéznek a szervezet földi bázisai ellen. Feladatod GDI tisztként az lesz, hogy újra egységbe szervezd a felfordulásban széthullott szövetséget, a demoralizált erőket, és leszámolj a Noddal. A két oldalt terelve 10-10 küldetés vár rád - hogy aztán ezeket lezavarva jöjjön a bónusz: beköszön egy harmadik frakció is, egyenesen az űrből.
Az egész játékmechanizmus szerencsésen visszatér a régi, jól megszokott, és a rajongók által imádott kerékvágásba. Az alap a Theatre of War: egy adott régió térképén tetszés szerinti küldetést választhatsz ki, ez a döntésed a kampánysor egészére kihat. Például elfoglalhatsz egy légi- vagy egy tengeri bázist; ha előbbit választod, a későbbi játék folyamán kevesebb ellenséges repülőre kell számítanod, és hozzájutsz pár speciális légi egységhez, míg a másiknál kevesebb hajó, és néhány különleges ladik a jutalom. Maga a játékmenet is klasszikus: bázisépítés, erőforrás-menedzselés, gyors, heves csaták. Újfent találhatunk majd a pályán ládákat, melyekben különféle bónuszok lesznek, ezek egy része globális (pl. pénz), más része viszont az őt megtaláló egységet turbózza fel. Harcosaink tapasztalati pontokat gyűjtenek, veteránokká válhatnak, és különféle fejlesztésekkel saját ízlésedre formálhatod őket.
A motor a Generalsban és a két Középfölde-címben már jól vizsgázott SAGE (Strategy Action Game Engine). Természetesen, ahogy az lenni szokott, egy alaposan felturbózott verzióra kell felkészülnünk, speciális látványelemekkel (ionvihar, robbanások, füst, köd és társaik), és igen hatásos fizikával, bár sajnos terepdeformálásra nem képes. A pályák jóval nagyobbak lesznek, mint a fent említett legutóbbi stuffokban, építhetünk falakat és hidakat, seregeinket bepakolhatjuk semleges épületekbe (ez ismét tábornokos). Maga a látvány is a klasszikus címet idézi, azaz sokkal inkább sprite-os az objektumok kinézete, mint a Generals 3D-s, poligonszagú megoldása.
Végül, de nem utolsósorban: igazi, finom FMV filmbetétek várnak ismét ránk! Az EA 45-60 percnyi mozit forgat, és Kane szerepében ismét feltűnik Joe Kucan...
|
|
| |